glad tjej :)

Haha jobbet idag gjorde kaos med oss. Dom började lixom trycka på dörren innan vi ens hade öppnat restaurangen. Sen kom det folk kan jag säga. Två fulla stationer och en tredje öppen. Om vi sprang? Eh ja. Men det var sjukt kul för det gick jätte bra för mig idag, tycker jag själv då haha. Sen så behövde dom extrapersonal nu ikväll så jag stannade till klockan 8. Lika bra att köra på när man väl är där lixom. Börjar halv 12 imorgon och har tagit extrapass imorgon kväll också så slutar antagligen klockan tio. Fina pengar och jag jobbar heldre än sitter hemma och ser pengarna glida ur fingrarna. Jag är ju en jävel på att göra av med pengar och då lär man jobba arslet av sig. Ska träffa camilla imorgon på mitt springpass, mellan halv 4 och typ halv 5, för en kaffe eller två. Nu ska jag fixa mig inför bädden och kolla på ensam mamma söker, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!