goddagens!

Äntligen hemma, wiho :) Blev så sjukt trött runt 5 snåret så gick runt som en zombi kändes det som. Jobbade först från halv 12 till 2. Efter det gick jag, Fanny och Sofie på stan och kollade runt lite. Efter det gick vi till espresso för att S skulle äta och där satt Frida, Natta och Sofia så vi sällskapade med dom. Satt och snacka och skratta. Runt 4 gick jag tillbaka till jobbet och åt lunch eller vad man ska säga med Sara. Sen drack jag lite kaffe för att fördriva tiden till halv 6 då jag börjar jobba igen :) Det var jag Sara och Sofia. Kom rätt mycke gäster om man jämför med gårdagen. Slutade klockan 10 så tog jag bussen hem. Och påvägen hem mötte jag Nille och hans polare så stod säkert och snacka med dom i en halvtimme typ. Men nu är jag äntligen hemma och ska snart lägga mig och kolla på web-tv med en liten godispåse hihi.

"hej, jag heter fanny 20 nånting, vet knappt ut eller in, jag fattar ingenting. är fylld av begär, varje dag det tär. Är helt förblindad av mig själv och min egen karriär. Jag dricker för mycket, men det förnekar jag. Och om du frågar mig om sanningen så tvekar jag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!