haha :)

jag - mamma jag råkade få med mig en klänning igår också (A)
mamma - råkade få med?
jag - ja alltså..
mamma - du köpte heter det? :P
jag - mmmm.... 8-)
mamma - Jag förstår inte att du alltid har en anledning till att du behöver saker.
jag - nej men, såhär ser den ut :)
mamma - ooh du kunde inte köpt en minndre storlek så jag kunde få låna den? :D
jag - hahahaha
mamma - vad skrattar du åt? vad var det som var så kul nu? :P


mamma - jag brukar inte ha sånadär tajta saker. Jag brukar ha lager över lager och stora kläder på sig så folk inte blir så avundsjuka när dom ser min smala midja.
jag - mmm.. men nu letar vi kläder till dig till på lördag..........

Mamma ska på Uggla på lördag och jag är så¨sjukt jävla avundsjuk. Funderar fortfarande på att hänga med men det finns säkert inga biljetter kvar då dom köpte dom för två månader sen.

Nu ska jag tvätta lite kläder till helgen och sen ringa min kära camel :) sen tänkte jag gå och sola och sen ha hemma spa haha. Det är nödvändigt inför helgen ju :) Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!