hatar sj

Jag sitter ju alltid och grubblar på saker som gör mig arg på morgonen, som ni vet. Och nu sitter jag och är så otroligt förbannad för SJ och deras jävla idioti. Det kan inte vara så jävla svårt att komma i tid? Varje jävla 20.27 tåg jag tar hem på kvällarna är minst en timme försenat och det får man reda på när tåget ska komma? Vad fan vi har också ett liv? Om ni vet att ni är i stockholm när ni ska vara i västerås om en kvart då kan det inte vara så svårt att skrika ut i dom där jävla högtalarna att ni än en gång är försenade? Jag förstår dock att det är riktigt pinsamt! Och det enda ni tänker på är alla dom som ska åka vidare när dom kommer fram till Sala. Men vi då, vi som "bara ska hem", ja oss skiter ni i? Att vi kommmer hem klockan 23 på kvällen istället för 22? Nej för vi har inget jobb att sköta. Fuck off säger jag bara. Bussarna kommer fram mer i tid än vad era jävla tåg gör och dom ska gå på räls? Bullshit, dö.


Såja, då har jag fått det sagt :) Ska dricka upp mitt kaffe nu och sen sätta på mig kläder. Ni förstår inte hur trött jag är. Kunde inte somna igår för jag låg och tänkte. Men jag får nog skylla mig själv. För jag vill tänka på det, jag vill tänka på honom.. (ops). Jaja, vi hörs senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!