if you love me, show it.

Låg och tänkte på programmet "ung&bortskämd" igår när jag somvanligt inte kunde somna. Och jag blev faktiskt smått irriterad. Jag hoppas föräldrarna tar på sig all skit för att deras ungar i stort sätt är handikappade. Det finns ingen annan att skylla och speciellt inte dom ungdomarna. Dom är 20 år och kan inte tvätta eller handiska och tycker ett jobb på några timmar är en utmaning? Alltså, föräldrarna kanske tror att dom gör deras barn en tjänst, men kommer bli synd om dom någongång i livet när dom inser att alla andra har lärt sig dubbelt så mycke som dom. Det är som att inte lära ett litet barn att gå, då kommer han fortsätta att krypa. För människorna som är med i det där programmet är inte dumma i huvudet någon av dom egentligen och därför blir jag så jävla arg när deras mammor och pappor behandlar dom som att dom behövde en personlig assistent dygnet runt. Sen sitter dom och är förvånade över hur dom handlar i olika situationer? Då börjar man undra vem som har en skruv lös.


Så nu har jag fått den jag-kan-inte-sova-tanken sagt haha. Det var riktigt jobbigt att ta sig upp idag men jag lyckades. Sitter och med en kopp kaffe nu och om ungefär 20 minuter ska jag vara utanför dörren påväg till tåget. Ush vilket vinterväder då. Nyss när jag kolla graderna var det -9 nu är det dock "bara" -5. Heldag med bästa vännen idag. Saknat min cameltoe så det gör ont. Och vi har MYCKE att prata om eftersom folk passar på när jag inte är där. HELVETTE vad arg jag är ska jag säga och det är inte slut nu, det har knappt börjat! JÄVLAR alltså.. aa, så arg är jag. Tror att vissa behöver komma ner på jorden lite ja. Och ska man göra illa någon kan man göra det på riktigt, jävla tönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!