joru satteeh...

broshan - men gaaah..  måste du smörja in hela jävla ansiktet med brun utan sol?
jag - Jo förstår du det måste jag och om du någongång skulle få för dig att smörja in dig lite så smörj in hela ansiktet du också.. det blir så fläckligt och ojämt resultat annars förstår du :)
broshan - *kan inte hålla sig för skratt och går därifrån*

Jorusatteh. Rätt ska va rätt. Nu har jag precis kollat klart på bonde söker fru och ska nu kolla på Maria Wern, någon ny serie som jag självklart ska bli fast i. Det är typsikt mig att kolla på alla program som inte är bra. Sen om jag fortfarande har svårt att sova så blir det dagens paradise hotel avsnitt. Börjar jobba halv 12 imorgon så måste ta tio bussen till västerås. Slutar halv 3, skönt.. då ska jag antagligen ta en kaffe med thilda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!