oh she´s a diva



Jag har en förmåga att inte lägga mig fast än jag är dyngtrött. Där av sitter jag självklart uppe nu. Kursen var i allafall rolig. Vi smakade på allt på menyn typ. Kött, som rött, medium och well done. Bra att veta hur maten smakar som man serverar lixom. Självklart garvade vi oss igenom kursen, alla är så störda (på ett bra sätt). Imorgon har jag tagit till mig ett extrapass som jag nämnt förut kom jag på nu men ni fick en liten påminnelse nurå. Och på onsdag jobbar jag också, torsdag ledig sen är det hard work hela helgen. Ingen som blir förvånad? nej tänkte väl det. Men det är det nya lixom, jobba och dra in pengar. Inte supa och spendera pengar. Och fatta vad min garderob blir finare hela tiden, hihi. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!