ont i fossingarna



Ja, tittar man inte så blundar man. Man kan ju tro att hon var dyng men om sanningen ska fram var hon rätt städad. I allafall den tiden hihi. Ser en glimt av min nya tröja där på bilden också, fin va? ja-a! Jobbade bara till 8 i fredags, fick gå 2 timmar tidigare och jag bangade inte på det faktiskt. Då gick jag till solstudion och blev upp hämtad av camilla, micke och jonas så åkte vi hem till Erik. Festade där med massa skultuna folk, jätte kul att träffa dom tjejerna igen. Sen tog vi en tarre ner på stan och jag och camilla gick till silk. Jag hade inget legg med mig och vi orkade inte chansa på att rätt vakter stod på bmb. Har inte så mycke att säga om vistelsen på silk, det är som det är och det vet  vi ju. Men vi gjorde det bästa av situationen och träffade också på Annice och Emilia så vi shaka lite med dom. Och drev Stefdan minst sagt till vansinne för vi hade så tråkigt haha. Vi väntade där tills silk stängde och att dom skulle fixa klart där efter stängning för vi skulle nämligen åka med Daniel (vakt) hem. Vi åkte först och släppte av Alejandro aka djAle haha :) och sen åkte vi till donken och tryckte lite välbehövlig mat. Sen skjutsade han hem oss till Jonas där vi mötte 4 dynga killar. Jag gick och la mig på en gång när jag kom in för jag skulle ju upp och jobba idag :) Jobbet idag gick bra. Men det var mycke folk så man fick inte en lugn stund. Sen finns det människor till allt och vissa dagar är det så jävla  svårt att acceptera det och le ändå. Men det är klart man gör det även fast man skriker innombords haha. Slutade 22 och då åkte jag och Natta hem med Linda till Sala. Det är så sjukt skönt att vara hemma nu. Ska snart lägga mig och kolla lite på webtv, kanske reprisen av Idol? Ja så får det nog bli :) Imorgon är det fars dag så då är väl alla lyckliga familjer ute och firar det så det kommer väl vara en hel del imorgon också. Fan vad jag ska glädjas åt deras skull :)! Nej hörrni märker att jag håller på att skriva en bok nu så jag stoppar här och säger godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!