samma gamla visa men vet inte vad det är för låt, förlåt.

Så nu har jag solat och badat och tagit hando om själv hihi, fresch :) Ska smörja in mig lite och sådär nu och sen ska jag lägga mig och kolla på web-tv. Mamma kollar på robinson och det suger, det skulle jag inte ens kolla på för att somna, som jag gör med alla andra dåliga serier haha :) Jag har packat inför imorgon också, kläder och sådär. Och har hittat mitt legitimation, skönt! Är faktiskt redan trött så hoppas jag somnar i skaplig tid. Imorgon ska jag träffa camilla runt halv 4 och så ska vi planera kvällen/helgen lite granna. Och ladda upp med dricka! Sen börjar jag jobba klockan 18 och slutar 22 men efter det är det all in kan jag säga :)!

Jag har gått för långt, kan inte sluta gå.
Hjärtat sitter utanför, slår inte som det brukar slå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!