sickt

Jobbade typ långpanna istället för lunch idag så kom hem för ett litet tag sen. Skulle vart ledig imorgon men tog en långpanna då också, jobbar alltså från 12-21 imorgon tror jag? Säker på när jag börjar i allafall. Haha dagens skönaste var när våran nya praktikant började kasta brickor i soptunnan efter han hade gått ut med dricka. Alltså jag döööööör, jag dog av garv och vek mig i köket. Fyfan ni förstår inte hur rolig den synen var, jag och Frida höll på att dö. Precis när jag slutade jobba så ringde John så vi pratade ungefär hela bussresan hem. Vilka minnen vi har, det är sjukt. Alltid trevligt att höra den rösten! Längtar lite smått tills nästa vecka då damis får sin lägenhet också, iih :) Nu ska jag göra mig i ordning för sängen och så ska jag kolla lite på web-tv. Hörs till kaffet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!