some answers

Vilken svordom använder du mest? Fuck, fitta och jävla skit!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Det beror så på när jag börjar jobba.
Var köper du dina matvaror ifrån? Handlar aldrig mat? Närmast möjligast.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Båda två, men jag lyckas alltid fastna på bild.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Kläder och en biljett till ett varmare land.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Några små, ointressanta.
När var senast någon stötte på dig? I helgen, en kille som åt på restaurangen.
Vad åt du till middag senast? Oj, det var förra veckan någongång och det var fiskbullar.
Kan du vissla? Ja, inte speciellt tonsatt dock.
Vem var den senaste som ringde dig? Det var mammsen det.
Tittade du på tecknat när du var liten? Det blev mest Astrid Lindgren.
Äger du några bands t-shirts? Haha ja jag har ju Herberts (maskinen) egna "maskinen hoodie" här hemma jag fick låna att sova i. Och den följde självklart med hem!
När flög du senast? Till Thailand
Pratar du några andra språk? Engelska och lite norska.
Har du gråtit offentligt? Ja, men länge sen.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Har i naveln, men ingenting i för tillfället, det vill jag ha.
Vad har du med dig in på bion? Godis eller bara en Loka.
Har du en blogg? A, eller?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Än en gång Religon, min lärare var ögongodis.
När sov du senast på golvet? Skulle aldrig somna på ett golv.
Vilken är din favorit drink? Dricker jag sprit shottar jag Tequila.
Gillar du din boendesituation? Gillar, ja. Nöjd? nej.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Ingen alls tydligen.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Dom innhåller jobb och det kan vara stressigt.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, det värsta som kunde hända var väl att jag somna.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21
Tror du på liv på andra planeter? Ja, det tror jag nog på.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Alla som har med SJ att göra.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag har varit med om värre..
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig i livet!
Tycker du om att krama folk? Vissa..
Äger du en digitalkamera? ja, utan batteriladdare.
Vilka kändisar har du blivit jämför med? Några, minns inte.. inget jag hållt med om.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej, om det skulle vara viktigt kanske.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Jag äger 5 pälsjackor?
Hur äter du ett äpple? Ja jag brukar ta en tugga och tugga förstår ni.
Är du mörkrädd? Ja, var dock värre förr.
Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, Vem blir det? Hoffmaestro
Förrätt eller efterrätt? inget typ.. efterrätt kanske.
Tre saker du alltid har med dig? Tågkort, mobil och nycklar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!