lite finare, lite bättre



Klippt och nyfärgat hår. Dock en aning för mörkt just nu men det kommer att tvättas bort innom några tvättar. Men var rent ut sagt tvungen att färga så mörkt för att få bort alla skiftningar. Sen klippte jag jag bort ca en decimeter på längden också för att det skulle bli så fräscht som möjligt. Sen ser ni kanske lite av att jag klippt "lugg" på sidorna :)

 

Sådär ser mina nya jeans ut från bikbok :) As sköna och sitter bra, det är det jag begär. Annars sätter jag inte på mig jeans. Måste stormtrivas i dom!



Ett litet "hårband" eller vad man nu kallar det för att "värma öronen" när det är kallt ute. Eller om sanningen ska fram för att det är sjukt snyggt. Sofia tyckte dock jag skulle se ut som en elva åring men det håller jag inte riktigt med om hehe :)

 

En ny spetsklänning från BikBok :) Gör sig inte riktigt på bild men den är riktigt fin!



Nya glasögon från Cubus, syns kanske inte riktigt på bilden hur dom ser ut men ja, ett par glajjor rikare är alltid nödvändigt. Skulle dock behöva ett par med styrka och det fick jag minsann bekräftat idag när jag glodde lite för länge på stämpelkortet vi har på restaurangen. Tant "behöver du glasögon du?!?!?!?" jag "eh, ja tänk för att jag behöver det".. öh? Fast så sa jag inte riktigt då, jag log och och sa att "ja jag har faktiskt glasögon:)"



Köpte en såndär bandueueue bh, vet inte hur det stavas eller vad det heter typ men den var väl nice under något transparant. Köpte en vit bh & massa trosor också men jag tänkte att det behövs inget bildbevis på.


Sen så köpte jag också ett par Boots som ni vet som är så gudomligt snygga. Finner inga ord för dom. Jaja, jobbet gick bra. Men jag hade ju knappt sovit någonting inatt så jag var så sjukt trött. Höll på att börja gråta på bussen imorse, mådde illa av trötthet haha. Men jag och camel gjorde det bästa av situationen. Idag är det tacos och bonde söker fru! :D haha. Imorgon är jag ledig, gööttttt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!