vettekatten om detta bör vara cencurerat

I fredags när jag var på banken skulle jag sätta över pengar från mitt konto till ett annat. Det blir min tur och jag fick självklart gå till den kassan där den snyggaste bank-killen stod för att visa min okunskap när det gäller banken och det där med pengar, siffror och konton. Efter många om och men var jag klar och drar fram ett av mina legitimationer för att bevisa att det är just mitt konto. Han kollar på bilden, ser att det är jag. Kollar lite till och kollar upp lite snätt på mig. Du..... säger han och små ler. Ja :) säger jag och kollar på honom som om allt inte stod rätt till. Det ser lite konstigt ut.. hahah. JUST FAN tänker jag och får flashbacks från norge...

Han - texten ser sjukt konstigt ut.. jag ser att det är ditt men vettefan om detta går och använda hahaha..
Jag - Just ja.. ja jo det där var ju fel legitimation haha
Han - Vad fan har du gjort haha?
Jag - Eh.. (tänkte att det är lika bra att dra hela historien nu när jag ändå gjort bort mig). Jo det är såhär att jag har bott i norge och där måste man vara 20 för att gå ut på krogen och jag var bara 19 då så vi har helt enkelt använd eyeliner till fel sak....
Han - HAHAHA, eh... ja men du, det går ju fort att fixa ett nytt. Dessutom har det här gått ur i tiden så det är väl lika bra kanske :P
Jag - mmmmm *rodnar*... bilden är ju inge vidare heller så det är väl lika bra det kanske haha.
Han - Eh, ah men kom tillbaka en annan dag så fixar vi det där.
Jag - Japp... ses då!

Allltså fyyyyfan vad pinsamt. Jag dog av garv när jag berätta för camilla vad som just skedde och låg typ vikt på gatan utanför. Japp, norska club-vakter är då inte smarta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!