27 oktober

Jobbet idag gick awsome :) Jobbade lite övertid också, passar bra såhär i slutet av månaden så man drar in lite extra. Fick dessutom två långpannor i helgen också. Imorgon jobbar jag därimot bara lunch och efter det ska jag träffa underbara cameltoe för en fika innan hon börjar jobba och så ska jag uträtta några ärenden :) I helgen är det halloween, funderar på att dra en nykter utgång bara för att det kommer vara mycke med folk ute och det kommer antagligen bli en bra utehelg, men vi får väl se om man pallar det.

Mitt hjärta är ditt att förstöra
Kärlek som aldrig kan dö men inte heller leva
Lever livet, tills jag krossas en dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!