.

HejHej, klockan är alldeles för mycke men vad gör det. Börjar jobba halv 12 imorgon så måste ta 10 bussen till Västerås. Men jag ska nog komma upp :) Efter jobbet ska jag träffa thilda över en sen lunch och massa snack. Tror nog vi skulle inviga nya gallerians café/restaurang, det sa vi sisst vi gick förbi där i allafall :) Efter edt ska jag kanske träffa en annan, får se hur det blir hihi :P  Mamma, bror och mormor åker och stänger igen stugan i Lysekil imorgon så jag blir ensam tills på söndag. Inte så kul för jag är sjukt mörkrädd och tycker verkligen inte om att vara ensam.. men det ska nog gå bra i allafall. Min fina vän har i allafall sagt att jag får låna hennes lägenhet över helgen så jag slipper vara ensam i Sala. Jajja, vi hörs till kaffet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!