fuck

Alltså jag förtjänar fan nobelpriset. Nu har jag lyckats glömma en påse på stan med en päls, nya underkläder och ett par kor för två tusen :( Jag hoppas så innerligt att någon har lämnat in den. Kan bara förvarna om att pälsen är en flådd kanin så tänk efter en gån till innn du sätter på dig den DJURMÖRDARE... och skorna, ja dom är faktiskt riktigt fula och obekväma. Och du skulle nog inte passa i underkläder med spets, klär dig inte.


Imorgon är det i allafall utgång som gäller. Ska tappa bort mig själv också. Men först ska jag möta upp Andreas på stan för en lunch och sen så kommer Camilla :) Får se vart kvällen tar oss. Alltså fyfan vad trött jag är på mina en meters långa naglar nu, får skriva om varenda ord. Nej, blölööööööh.. hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!