hey, slow it down.. whataya want from me?

Haha, ungefär ett år gammal bild. Där emellan har jag fan hunnit vara blond. Ja vad ska man säga, mycke har förändrats sen dess i allafall.

Jobbet har jag inga kommentarer om, inte Fanny heller tror jag haha (nej är inte schitzo utan har en jobbkamrat som också heter Fanny). Det har ju vart bodybilders sm så det var många biffar där kan jag säga haha. Men när dom skulle in i köket för att väga köttet så fick jag nog, visste inte om jag skulle börja skratta eller gråta. Det gick väl i allafall bra. Jobbar lunch imorgon, gör det hela veckan faktiskt. Riktigt toppen schema, men det kan väl ändras antar jag. Nu ska jag kolla på ensam mamma söker som förövrigt suger men som jag måste kolla på bara. Och så ska jag försöka sova då eftersom det är 10 bussen som ska åkas imorgon. Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!