hjärntvättad

Det märks att man jobbat en del när man nästan håller på att säga "ha en bra dag" till folk som kliver av bussen. Blir nästan rädd. Imorgon jobbar jag bara kväll och efter det har jag tre dagars ledighet, det ska bli enormt skönt. Men jobbar gärna om dom ringer in mig faktiskt. Eller en dag vila behövs nog för att ta igen sig lite och bli människa igen men sen är jag fit for fight. Självklart ska alla säga att dom äter chips och godis på deras statusuppdateringar på facebook när jag strongt gick förbi godisaffären påvägen hem. Ångra mig lite nu.. Nu ska jag bara chilla ner och sen blir det bingen.

What you give is what you get!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!