hoffmaestro är kärlek

Sitter och lyssnar igenom Hoffmaestros nya album för hundrade gången ungefär. Det finns ett ord, MAGISKT! Dom får mig till tårar ännu en gång men ändå gör dom mig så jävla lycklig. Har så mycke minnen genom deras musik. Dom har hängt med i mina lyckligaste dagar om man säger så. Har sätt dom tusentalsgånger (okej 7-8 stycken) och dom är verkligen som bäst live. Det tror jag nästan alla som har sett dom tycker. När John sa att deras nya album skulle bli lite annorlund blev jag nästan lite orolig för en sekund. Men det har jag ju vart helt i onödan tydligen. Dom spelade en ny låt när jag såg dom sist i Oslo "too hype for the radio" och det är ju typiskt en sån låt som är bättre live eller möjligtvis på en sjukt galen förferke. Åh, nu får dom se till att hälsa på snart, fick ett enormt sug på att se dom live igen :)


Äckligt snygg

Kommentarer
Postat av: jeanette

sv : tack söta du :D

2010-10-06 @ 00:02:49
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: miss B

hejsan! :) ville bara säga tack, eller något? haha. vet inte vad man säger till något sånt men kände att jag ville skriva något iaf! speciellt eftersom du skrev vem du var och för att du har "försvarat" mig förut också. skönt att någon har nå vett i huvudvet och vågar stå för vem man är iaf! :)

2010-10-06 @ 19:07:58
URL: http://miissb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!