I can really use a wish right know

Jobbet idag var awsome. Kom i tid gjorde också dessutom ;). Garvade åt det mesta, precis som vanligt. Kom hem runt halv 12. Levande dessutom. Busschauffören körde som en jävla dåre. Satt seriöst på mig bältet och förberede mig för det värsta. Jobbar 12-22 imorgon om jag inte minns helt fel, jo det gör jag. Har inget emot att jobba imorgon heller faktiskt :) Ska krypa ner i sängen nu och kolla ett par avsnitt av andra avenyn, har tankat hem hela första sesongen så har börjat om från början nu. Sån nostalgi haha :) Garvar sönder åt Lotta och Roland precis som förr, haha fyfan vad jag och Oscar garvade åt det programmet. (finlands-svenska): Nej Roland, det gååår inte. HAHA, det sa vi alltid fast med varandras namn. Hahah.. Nej tjipp!

Will you tell me once again
How we're gonna be just friends?
I know what's on your mind
There will be time for that too
Just don't fall
Recklessly, headlessly in love with me
Cause it's gonna be
All heartbreak
Blissfully painful and insanity



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!