I know whats on your mind, and it's a big no no

 Så, nu har jag gjort iordning mig för sängen och där har ni bildbevis huhu :) Lite färg har jag fan fått, bilden gör den inte rättvis :( haha. Gud vad söt jag är, verkligen. Naaat. Haha jobbet idag då. Sofia ringde mig klockan 12 och fråga vart jag var. Hemma sa jag? Det stod 15.01 på mitt schema och då har man tydligen springpass och ska vara där 12? Yes så en timme försenad idag då. Grätz. Sen jobbade jag till 2 och hade rast/lunch till halv 6 innan jag skulle börja jobba igen. Lite segt men jag fick sällskap :) Jobbet var askul i kväll. Jobbade med Fanny, vi asgarvar alltid åt allt och ingenting typ. Störda. Imorgon börjar jag 17.30, om det inte är något konstigt med den tiden också, blir fan orolig :P



sovgottis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!