jora så att eh..

Faktiskt uppe ur sängen nu. Är så irriterad på dagens situation så jag kan inte sova. Mormor har kommit medbedövande tabletter till halsen, hela tungan känns bortdomnad haha. Sjukt skönt för ett tag i allafall. Doktorn här i sala vet att min hals är helt fucked up så om jag inte har feber kan dom inte göra så mycke mer än att säga åt mig att äta isglass, så mormor kom med det också :) Jag ska iallafall till jobbet imorgon vare sig jag har röst eller inte. Justja, John ringde mig här om kvällen och det var så skönt att få prata med honom :) Saknar min jompis som fan, vi hade en period där vi hängde och snacka i telefonken hela tiden, så blev glad när han ringde :) Nu ska jag lägga mig igen och kolla lite på AA ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!