no matter what you'll never see me cry

Blivit jagad av snuten, varit vilsen på djupet
Jag har famlat i mörker, men i dig såg jag ljuset
Och för dig har jag låtsas och dolt mina tårar
Med dig blir jag mindre, som gubben lådan
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig
Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks
För dig ska jag göra det tusen gånger om
Ändå gick jag tillbaka, och jag måste vara galen
Som nyss blivit bedragen
Och jag såg alla tecken
Och jag ville va bättre, men då blev allt sämre
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!