purple

Idag ska man tydligen bära något lila för att visa att man tycker det är okej med homosexuallitet. Skulle gärna göra det men jag äger tyvärr inget i den gräsliga färgen så tyvärr haha. Jag är ju inte så mycke för färg överhuve taget så att köpa en lila tröja tex är bara ett big no no för mig haha. Hoppas det går bra med blå och grå istället ;P

Min hals är inte frisk någonstans men självklart ska jag till jobbet ändå. Den vita månaden börjar komma halvvägs nu och det går riktigt bra. Inge skåpsupning än ;) haha jag skojjade. Lär börja skriva när jag gör det eftersom vissa tar allt på blodigt allvar. Trött jag blir. Denna blogg tillhör varken en moralkärring eller ligger under kategorin "vett och etikett". Yeahyeah..

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!