schååål



Hej på er :) Tänkte berätta lite om min helg (har inte så mycke annat att säga). I fredas mötte jag upp Camilla och Damberg för en lunch på gränden. Se gick vi och handlade lite kläder och ett par rosé flarrer till kvällen. Ja och camilla gick hem till thildas lägenhet som jag har fått låna under helgen, hon är en ängel :) Vi fixade oss medans darkan gjorde nytta på jobbet. Sen mötte vi upp honom igen och gick till Jonas Alvarsson som kicka förferke på våran begäran! Spelade lite ölspel, snackade och hade trevligt som vanligt. Sen gick jag camilla och andreas till en annan förfest som inte riktigt var min och cameltoes kopp te så för att fördriva tiden drog camilla here self årets vurpa i trappan ner och vrickade foten, men lika glad var jag för det. Hon drog dock ett par kvilningar men reste sig snabt upp. Denna gång höll jag mig för garv men då bad hon mig skratta? Det var riktigt svårt att hålla sig kan jag säga. Vi haltade vidare till BMB i allafall och träffade på alla glada människor. Det var en riktig bra kväll i allafall :)

I lördags så åkte jag, camilla, jonas och micke för att kolla på match i skultuna. Efter det raka vägen hem till Jonas för fix inför kvällen. Sen begav vi oss till Oscar som hade födelsedags fest :) Riktigt trevligt där. Sen blidde det tarre ner till city för att höjja medelåldern på silk. Hanna fyllde år och hade kickat party där så det var trevligt. Har dock aldrig sett min andra halva så rå packad som hon var så det var bara en upplevelse i sig. Sen drog vi till donken och åt mat och garvade åt martin och simons roliga historier haha. Och hemvägen var fan en av dom roligaste sakerna på hela kvällen. Det om en sportbil med högmusk på med låten "love the way you lie" så vi ställer oss är i gatan och sjunger mer och dansar.. så kommer elin och jack i filen bredvid och vevar ner rutan och säger "vad fan håller ni på med, hahahaha?". Det visste vi nog inte själa, men vi traska vidare med någon korv som skulle "samma håll som oss" och träna på stämmorna lite till. Väl utanför dörren sa vi farväl till den vilsna själen och la oss och skratta i sängen tills vi somna.

Idag var det helt okej att gå upp. Började jobba klockan 1 ocg slutade 5 :) Nu är jag hemma i sala och har två tråkiga lediga dagar framför mig. Kanske skönt? Jaja, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur har du fått dina ögonbryn så mörka? Färgat? Hur vart, vilken färg? Kostnad? Asballt ju! Vill oxo

2010-10-12 @ 00:34:53
Postat av: fanny

Tack :) Jag färgar dom med Depends ögonbryn och frans färg som går och köpa lite överallt, lindex, åhlens, kicks osv och den kostar inte alls mycke. Och jag använder färgen mörkbrun elle svart, beroende på vad jag har hemma bara. Sen målar jag i dom med väldigt mörk ögonbrynspenna :)

2010-10-12 @ 21:19:10
Postat av: Sara

Åååå tack så mycket ska oxo testa =D

2010-10-13 @ 17:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!