skön-t

Kul att jag börjar 15.oo och för att vara i tid måste jag ta 13.10 tåget. Sen slutar jag 21.oo och måste vänta på bussen som går 22.17. Det är riktig kärlek till kommunaltrafiken det. Jag spyr på den. Från det till något helt annat då, det är minusgrader idag om jag kollar rätt på termometern? Fyfan vad sweet :) Då kan man ha på sig pälsjackan eller hur?! LÄTT :) Åhw, längtat lite i smyg till denna dag. Sitter och dricker kaffe nu, har faktiskt redan fixat mig åsådär så det är bara kläder jag måste plocka fram. Och om jag tar pälsjackan så har jag nu mer 4 stycken att välja mellan, känns som himmelriket! Men ska nog inviga den vit/gråa idag tror jag för den tycker jag mest om (A).


EN FRÅGA: Om ni har pälsjacka, har ni den i fuskpäls eller äkta päls då? Och om ni tycker det är fel att ha äkta päls, har ni då heller inte skinnhandskar& skor i äkta skinn? Äter ni kött? Jag bara undra :) För väldigt många kastar sten i glashus när det gäller den synpunkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!