varit död i minuter

Inatt har tankarna snurrat rejält tror jag. Henke Larsson har bland annat dött i cancer. Säkert på grund av att jag kollade klart på filmen "my sisters keeper" innan läggdax som handlar om en tjej som får cancer. Det var väl bara otur att det blev just Henke, men fotboll kan dom varken spela med eller utom honom så det kvittar.

Nu har jag nästan en timme på mig att bara ta det lugnt haha. Så nu sitter jag och dricker kaffe och äter en knäckemacka i vanlig ordning. Jag älskar kaffe har jag kommit fram till. Mina arbetskamrater kommenterar mitt kaffedrickande dagligen. "det kan inte vara bra för dig att slänga i dig ett glas kaffe på 30 sekunder?" "Det är fan inte konstigt att du inte somnar på nätterna när du dricker 20 glas kaffe om dagen" osv haha. Men det är så jävla gott, speciellt med miiiicke mjölk!

Efter jobbet idag ska jag träffa camilla. Sen när jag kommer till Sala ska jag förbi mormor och lämna en present :) Hon har nämligen tjatat om en jazzskiva i evigheter nu som hon bett mig fixa. Det är nämligen Filip (thildias pojkväns) farbrors skiva haha :) Världen är liten. Eller, han är stor! Så är det i allafall så den ska jag förbi med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!