you are my sweetes downfall



Tjipp! Fan min hals dödar mig verkligen, jätte jätte ontis :(. Jobbet idag gick bra och ja, det var som vanligt roligt. Jag och Sarah jobbade ensmma i servisen ikväll, det gick super. Det kom en liten rush men det var inte så fasligt många. Riktigt skönt faktiskt :) Nu har jag två lediga dagar framför mig så ska kurera mig riktigt ordentligt och ladda inför nästa jobb vecka/helg. Ja för i helgen blir det lika mycke jobb som denna. Och dom två kommande helgerna efter det också. Lär väl vilja skjuta mig ibland men pengarna rullar ju in :) Nu ska jag kolla på andra avenyn huuur länge jag vill! Men jag slocknar väl antagligen bara för att jag inte jobbar imorgon :P Saknar min cameltoe, fan vi jobbar om varandra, drygt haha.


This is how it is. Show your interest or lose mine. It's simple.
Treat others as you want to be treated.
But I guess, seasons change, people don´t.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!