1 september

Å, nu äre jul igen å nu äre jul igen.. Nej men typ. 3 månader kvar till nyår. Och innan det kommer den första snön ha fallit, pälsjackan har åkt på och vi har troligtvis firat julafton. Ska vi hinna det på 3 månader? Vart fan tog sommaren vägen? Men kan egentligen inte låta bli och tycka att det är lite mysigt också :) Alltså gud vad tiden går fort. Nästa år fyller jag 21. Kändes nyss som man satt på ballkongen och planerade sin första utgång som 18åring och det var verkligen igår jag tog studenten. Jag har lite problem med att tiden går så fort för på något vänster kopplar jag det till döden. Men det beror nog på min fobi för döden haha. Jag kan börja gråta på 2 sekunder om jag tänker på den, så usch. Men i allafall, man ska ta vara på sina nära och kära och dom du har kvar ska du hålla så jävla hårt i, för jag vet att det är så lätt att förlora den man minst anade.

Ah, men kaffe och macka? Haha. Jag och camilla chillar i allafall här med det. Vi ska antingen ta två eller tre bussen till Västerås. Beror på när vi orkar ta tag i oss. Måste i allafall till systemet och köpa lite rosé för det är jag sjukt sugen på till kvällen. Hoppas att huvudvärken går över snart och att jag slutar paniknysa. Vi hörs och kanske ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!