alltid

Nu har halsonten kommit också, inte en halsfluss till i mitt liv har jag sagt. Då operar jag bort halsmandlarna. Tror jag skjuter upp det till näst nästa gång jag får halsfluss isåfall, vågar inte. Nej men jag hoppas verkligen det försvinner, dock har det suttit i hela natten så ska inte tro allt för mycke.

Kunde inte somna igår, som vanligt. Dödstrött men ligger bara och vrider på mig. För mycke tankar i huvudet. Det har gått 3 månader nu, det är sjukt. Det ska inte vara så. Undra om saknaden blir större och större med tiden eller om du mer och mer bara försvinner. Jajja.

Jobb till halv 4, personalmöte klockan 4. Träffa Thilda efter det :D Vi har sickt mycke att prata om så det kanske blir något ätbart på stan mot kvällen och ett glas vin? Kan hända. På något sätt måste vi ju fira att lönen rullar in, icke sant? (haha så sa man/dom alltid i norge när dom mena "eller hur?"). Nu skaj ag hitta några trasor att ha på mig, pyamas känns lockande. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!