dra mig baklänges

Kollar på "kungarna av tylösand", har suttit med munnen öppten i 40 minuter nu tror jag. Aldrig skämts så mycke över någon förut tror jag. Tänk att ha sina värsta fyllor gånger 10 på tv? Att beté sig sådär är fan inte okej. Blir äcklad, inte ens roligt att kolla på. "är man på vip-hyllan ska man synas".. haha. Och sen bara att ha sex i tv gör mig så jävla oroad över människor. Hur kan man ens utsätta sig för något liknande? Jag är helt paff alltså. Blir typ förbannad. Stackars deras föräldrar, hur har man lyckats uppfostra en unge på det sättet undrar jag..

Kommentarer
Postat av: thilda

håller med som fan! :)

2010-09-09 @ 00:10:23
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!