färdig för denna helg

Yes, helgen då. I fredags så luncha jag på stan med dom bästa tjejjerna. Efter det var det full fart framåt. Blev förferke hos Robin med alla grabbarna. Det kördes hårt, allt från vältandfe bort över människor till tre för mycke beställda kebabpizzor. Men det var kul som fan och sen silka vi lite. Mathias hade dubstep fest, kvällen var rolig. Men minnet sviker en aning om jag ska vara ärlig. Rosé är fan farligt. Sen blev det självfallet ett besök på billan och sen blev det hemfärd för mig. I lördags morse så fick jag skjuts till Joakim så umgick jag han och camilla lite, drog till systemet med hans pappa osv för att ladda upp inför kvällen. Kvällen började hemma hos Jessica på en kräftskiva sen hamnade vi hos Oscar och hans lumpen polare som förfestade och sen slutligen billan, inga konstigheter. Men kvällen blev tidig. Imorse fick jag skjuts hem till camilla och för ovanlighetens skull har jag vart bakis halva dagen. Alltså om jag blev bakis efter varje gång jag drack skulle jag fan överväga att bli nykterist, det är ju hemskt. Nu är jag i allafall i Sala. Robin försökte få med mig på restaurangfesten men där sa jag stopp fan haha, orkar inte mer nu. Trodde aldrig jag skulle säga det men det ska bli skönt med måndag, jobb och lite rutiner. Nu ska jag äta kvällsmat och dö i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!