If it is important enought to you, you will find a way. If it's not, you will find an excuse

Yes, överlevde denna dag också. Den började mindre bra men resten av dagen kompenserade upp det hela lite. Jobbade 18-22, med Fanny och Tilde. Hade en modebloggare på restaurangen idag också, hihi. Bara jag som visste vem det vet dock, så jävla neerd. Jobbar 12-22 imorgon med en halvtimmes paus, awsome. Men det ska nog gå fina firren. Efter det blir det i allafall lite party med massa bra människor. Kanske kanske kanske blir silk ett litet tag men jag tippar på att det blir barnkalas där imorgon så slutar nog ändå på månen eller billan, as usually. Ska iallafall bli jätte kulis att träffa lite människor man saknat. Inte vart ute på evigheter känns det som. Har tydligen en dejt med R på silk hörde jag, då äre han som bjuder då... sweet. Eller? haha. Nej men nu är det sovdag så hoppas vi på att jag somnar lite tididare än igår då för då somnade jag 7 imorse, jippi kai-ey. Hörs daa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!