skjut mig


Åh.. jag vill typ ligga i ett solarium i 5 timmar när jag ser den här bilden. Eller typ ha sommaren tillbaka och ligga och steka på lysekils klippor. Men nej, inte då. Solarium bör väl dock uppsökas inom kort känns det som. Jobbet idag gick väl som det gick. Först kom jag dit till 12 och blev "hemskickad" en timme senare, fick alltså gå tidigare. Då träffade jag Thilda på stan. Hann både med waynes och gränden. Sen var det bara tillbaka och worka. Fick dock sluta 2o.oo och inte 22.oo, det var skönt i allafall :) Mindre roligt att tåget var en timme försenat. Älskar kommunaltrafik, så jäkla härligt. Nu har jag precis kollat klart på Idol och hahaha, fyfan vad rolig han var, han teaterapan.. längesen jag garvade så mycke. Nu ska jag hoppa till kojjs och hoppas på mer sömn inatt. Är sjukt trött så det ska nog gå bra så länge ingen stör mig. Jobb imorgon igen 12-22 med en halvtimmes lunch, jippiekajey!! Kunde inte vara gladare :D .. eller? Fårse om det blir en chillnani utgång efter det eller om det sparas till lördagen. Det visar sig. Sovgott nurå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!