tillbaka till verkligheten

Ja, då ser dagarna ut som dom brukar ett tag frammåt då. Klockan ställd på 8, snoozar en till kvart över 9. Sätter på kaffe.  Hoppar in i duschen och fönar sen håret och då är alltid klockan 09.4o. Står framför spegeln en 5-10 minuter och sätter mig och drickar kaffe tio i tio. Då har jag en timme kvar ungefär tills jag måste gå till tåget, haha. Jag skulle kunna sova så mycke längre, i allafall snooza. Men hatar att stressa, känslan av att kanske komma försent gör att det vrider sig i magen på mig. Jag är alltid i tid, hatar människor som ständigt är sena, respektlöst. Därför är jag alltid ute i god tid haha. Och även fast jag hatar morgonen så är det så jävla skönt att dricka sitt kaffe och ta den första morgonciggen.

Till något annat. Fyfan vad jag sovit illa inatt. Först lägger jag mig, kan inte somna.. går upp läser aftonbladet på weben, tar en cigg och lägger mig igen. Sen skickar thilda sms. Läser det men svarar inte för då skulle jag bli ännu piggare. Somnar in hårt, vaknar 10 minuter senare klarvaken. Ligger och oroar mig för att försova mig för att jag vart ledig ett par dagar. Somnar i allafall och först drömmer jag om att min pappa sprätter upp massa kastter. Sen drömmer jag om att Klas (en i svenska björnstammen) ska gifta sig och att jag inte får missa bröllopet. Det gör jag i allafall. Sen vaknar jag och somnar hela tiden, och kollar på klockan i panik för att jag tror att jag försovit mig. Klockan 7 skickar Camilla sms, Vaken? Ajo, jag brukar vara uppe 7 på morgonen för jag är städerska? Men hon var säkert full eller något, ska ta och ringa henne sen jag haha. Somna i allafall om och så ringer mamma mig klockan halv 9 för att jag inte ska försova mig............. då var man lagom irriterad. Men trots detta är jag sjukt pigg med överskottsenergi som heter duga. Nej fan, vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-09 @ 11:22:12
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!