I'm not a robot


"vi bara älskar vimmel" haha camilla gör en snygg räddning.

Fyfan det är ångest-attack blandat med asgarv när jag tänker tillbaka på fredagens händelser. Gjorde inte av med en krona men det lär andra gjort för fan wasted jag var. Det var inte alls mycke folk på silk, lagom. Kände dom flesta så det var jätte trevligt. Sean Banan eller vad han heter var ju årets skämt, det jag såg i allafall haha. Fyfan hahaha, sitter verkligen och asgarvar åt den kvällen, önskar jag kunde dela med mig av allt men censur är nödvändigt. Missade bussen till Sala, jag som gick typ en kvart tidigare, så vägen till bussen var väl mer än vinglig om man säger så. Fick i allafall sova hos över hos en kompis. Kom till jobbet i tid och allt var frid och fröjd. Men på lördagen strejkade jag och åkte raka vägen hem till Sala. Gick förbi en kräftskiva ett tag. Idag vaknade jag halv 4 på dagen, snacka om att vara slut körd som människa. Jobbar halv 12-22 imorgon, det ska nog gå bra :) Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!