dagens roligaste

Gick in på jobbet efter jag vart på systemet och vela om jag skulle ta med mig alkoholen hem eller lämna den för att sen gå förbi och hämta den..

Jag - Alltså jag orkar inte bära allt det där hem
Fanny - Men hur mycke kan det vara haha?
Jag - Ja men det är två boxar, alltså sex liter vin och sen tio cider..
Fanny - Men gud ska du supa ihjäl dig eller :P
Jag - Men haha det är ju inte bara till mig :P
Natta - Nej till dig och camilla va? ;)
Jag - Hahaha jaa...
Natta - Ja hallå, då förstår man ju ;P
Jag - Hahaha.. mmm!

Ja men vafan det är bättre att ladda upp för mycke än för lite? Nu har jag i allafalll packat det sista och ska snart ta bussen eller gå ner på stan för att gå förbi jobbet och hämta pengar och dricka och sen gå till cämels jobb. Sen draaaaar vi till Adam hihi :) Kommer bli awsome. Och han har en pitbullterier som jag längtar efter att få träffa :D Vi kommer väl säkert inte höras förräns på söndag eller senast måndag, men ni är väl också ute och firar valborg antar jag? :) NU börjar vi.. kvaaaalborg!



pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!