Don´t worry..I will always find a reason to smile, you´re just not the reason anymore

Godmorning sunshines :) Solen skiner idag igen, tänka sig. Och jag jobbar idag igen, tänka sig. Men det ser jag fram emot, det är jag Sarah och Sofie, alla slutar ungefär samma tid och då drar vi hem till Sofie och börjar fixa oss och ladda för party och sen kommer alla andra så kör vi en fet förfest innan vi drar vidare till restaurangfesten på Pluto. Ses vi där? Kommer bli grymt, har bra vibbar i hela kroppen. Men en sak är säker, idag ska jag hålla mig från spriten i allafall haha. Jag har kommit på att det är nog därför jag spårar och blir så jävla agressiv. Plus att jag och Sarah under samma tak är inte den bästa kombinationen när det gäller att inte bråka haha ;) Vi brukar hamna på krigsarstigen när vi festar ihop. Allstå inte med varandra, utan alla andra är bara pain in the ass. Men vi får göra som hon sa, snällast vinner! haha :D Nu ska jag snart åka till tåget, mamma skjutsar mig för har en hel del packning. Och sen ska jag gå till Thilda och hämta mina saker och sen börjar jag jobba halv 1. Ah men vi hörs när vi hörs, eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!