I didn´t do it! "Then why are you laughing?" Cause, whoever did is a freakin' genius! ha-ha..


(me today)

Sådär ja, då var man fit for fight för en jobbkväll. Ska faktiskt bli rätt kul att träffa lite folk och sådär :) Ser att både Sofie och Natta jobbar idag så känner på mig att jag kommer få mig några rejäla garv + att jag har i bakhuvudet att Fanny också jobbar och då är ju den här kvällen fulländad haha. Fyfan vad kul vi ska ha, det ska jag se till. Är på riktigt bushumör haha. Det är första april idag också och då ska man luras så jag tror jag ska gå till Linda och lura henne och säga att jag ska säga upp mig det första jag gör haha. Skulle kunna döda för hennes blick om hon går på det, men jag har en förmåga att inte kunna hålla mig för garv så hon kommer nog inte göra det ;) Eller så ska jag ringa innan jag går in och säga att jag är sjuk så Sofia får panik så kommer jag där bakom henne och säger att ja skojja haha. Ni vet det här har jag tänkt länge på ;) Eller så blir det inget av det bara för att ja tycker det är så sjukt tråkigt med den här dagen egentligen. Man går lixom inte på ett skit. Man tror nästan att det här jävla vädret är ett skämt. Eller det är det ju men tycker det kan komma fram en sol och säga "jag skojja bara" snart. Yeahyeah, snart kommer mammas kompis från sthlm så ska snacka lite med henne och ta en kopp kaffe till innan jag drar mig mot tåget :) pusspusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!