I guess you had right about yourself..

Får väl för en gång skull ta och tacka den där j*vla Bengt för att han har samma (?) nummer som mig eftersom det var tack vare honom någon ringde och väckte mig tio i tio imorse. Jag vaknade alltså tio minuter innan bussen skulle avgå. Men som den superwoman man e så hann jag med den. Slängde på min kläder, borstade tänderna och drog med andra ord. Och sen var det kaos lunch på det. Fick alltså inte i mig en enda kaffekopp förräns klockan 2 idag, jag var hyper. Men sen så blev det kaffe och pankisar hihi :) Hade rast mellan 2 och kvart över fem så först satt jag i köket och snacka med Tobbe typ en och en halv timme sen så kom Fanny och Ante så då käkade jag lunch med dom :) Mamma ringde också och sa att min deklaration hade kommit och jag blev världens lyckligaste för det var goda nyheter, sweeeeeeet! Jag sa att jag hade planerat hur jag skulle spendera dom och nu kan jag faktiskt göra det jag vill. Inga kläder, utan en resa :) Nu är jag äntligen hemma och har 4 dagars ledighet framför mig, jobbar alltså på måndag nästa gång! Jag hade planerat för en nykter och lugn helg men min rastlöshet har redan börjat smyga sig på + att hoffmaestro spelar på lördag och det vore kul att se dom, det var ett tag sen, sen sist. Då var det i Oslo faktiskt. Ah men vi hörs då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!