If you're playing me for a fool, I will lose my cool.. Rum bum bum bum

Gudars skymmning jag e så trött, ni anar inte. Jobbet fram till två var rätt så lugnt, eller det kom en rush med lite spring men ja, ovanligt lugnt. Klockan halv 3 mötte jag upp camilla och då gick vi till kajen och satt oss och drack kaffe och bara pratade om allt vi har att se fram emot. Ringde Adam (en av uppsala killarna) och smed lite planer för valborgs bravader. Det kommer bli fint. Vi blir antagligen kvar där hela kvällen och festar vidare med dom på någon club sen då västerås inte känns så speciellt lockande att åka tillbaks till efter parkhänget. Fan vad fint! Ah vi satt i allafall där i solen i flera flera timmar och bara njöt. Änna riktiga glidare. Var tillbaks på jobbet runt 5 och då blidde det lite mer kaffe och partymusik i köket haha, fina fisken. Sen var det jobb igen och då var det som att gå in i en vägg. Tröttheten slog till så att säga. Men klarade ju av denna kväll också. Nu är jag äntligen äntligen hemma och jag längtar så sjukt mycke efter min säng och sovmorgonen som väntas imorgon. Sätter dock väckarklockan för att se om det är fint väder för då blir det en joggingrunda eller rask promenad och efter det kaffe på balkongen. Älskar egentid nu mera, det är så skönt att bara få rensa tankarna ifred då jag annars har en förmåga att göra det då jag ska sova, och då somnar jag aldrig. Men nu så :) Två dagars ledighet sen jobbar jag dock tors, fre, lör, söndag.. men vad gör det om hundra år. Lönen trillar iaf in på fredag och det klirrar fint på kontot :) Nu blir det webtv för fulla rullar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!