i'm not suprised..

Haha Sofie alltså. Man får ju alltid lite söndagsångest vare sig man gjort något knäppt eller inte. Allt efter 2 på natten är aldrig något man vill komma ihåg, stora saker som små lixom haha. Men i lördags kände jag ändå att vi hållde oss på banan någorlunda i allafall haha. Så till sms:et som nyss plinga till:

Sofie - Tack för i lördags, jag har en fin film från krovkön ;)

Jag - Åh tack, min söndagsångest hade precis försvunnit men skönt att du gav tillbaka den.. :)

Funderar starkt på att blockera hennes sms och undvika eventuella möten minst två veckor efter en utgång med henne som sällskap, hon är en jävel på att minnas det man förträngt två sekunder efter det hände. Haha nej, så illa är det fan inte men det var väl det mest spårade som hände under den kvällen så att säga haha!

Nu måste jag tvätta ur färgen ur mitt hår som mamma har hjälpt mig att fixa, skriver mer om det sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!