Jag har väl knappast lärt mig nått sen sist, men dina ord ligger och gnager här dag efter dag. Jag hugger i sten men jag tror att jag sakta börjar se en kontur.

You may think I´m crazy men Sarah ringde tidigare idag när jag låg och slappa framför tv:en och frågade om jag kunde/ville jobba imorgon och lockade med att Sofie och Fanny jobbade så jag kunde bara inte säga nej haha :) Så imorgon blir det work igen och garanterat ett par rejäla asgarv, inget går ju upp mot det lixom ;) Det blir bra det! Klappar mig själv på axeln för att jag bestämde mig för att stanna hemma och bara softinera, det har vart så skönt! Ska hitta någon bra film att tanka ner nu och slänga mig i sängen och kolla på den. Hoppas det är fint väder imorgon och inte någon jäkla storm så man kanske kan sitta på balkan med en kopp kaffe och solen i fejset ett tag. Blir bra re!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!