jag skrattar idag, kanske gråter jag sen, men jag vill leva i nuet och inte ångra mig sen

Hej på er :) Gud vad denna helg blev spontan. Jag skulle jobbar långpanna både igår och idag men planerna ändrades. Folk har vart där dom hör hemma i helgen, alltså hemma och firat Påsk så då blev det inte så mycke för oss att göra på jobbiset. Igår fick jag sluta 20.00 så jag gick lycklig till tåget med min säng i tankarna tills jag ser på skärmarna att det minsann inte går något tåg hem förrän 22.17, sjukt förtvivlad ringer jag Camilla och det gjorde jag rätt i för hon var på väg in till Västerås. Så då gick ja tillbaka till jobbet, gjorde mig till en människa och vips satt vi i en taxi hem till Robin Stigevik som hade 25-årskalas och hans twini då :) Hade sjukt trevligt och jätte roligt, träffade en massa nya människor och såklart några bekanta :) Där hemma blev det dans och ena med det tredje. Sen åkte alla ner tillsammans till stan och gick till bmb och så dansade vi vidare där, riktigt härliga grabbar. Som camilla sa så är det inte ofta man håller ihop ett helt gäng en hel kväll men vi dansa nog loss där inne hela kvällen tills jag gick hem och sov eftersom jag skulle upp och jobba idag. Och idag jobbade en massa roliga människor och jag tror aldrig jag garvat så jävla mycke som jag och Natta gjorde på våran lunch, alltså vi är SJUKA. Orkar inte skriva här för ni kommer aldrig förstår ändå haha, så jäkla äckligt ändå haha! Iallafall så var det lika dött idag och överflödigt av personal så jag fick gå vid halv 4, sjuuuuukt skönt. Var verkligen inte taggad för en jobbhelg så jag drog som en avlöning faktiskt. Så då hann jag hem till påskmiddan hemma hos mormor så kom precis hem därifrån. Nu ska mamma massaera mig för jag har så sjukt ont i min lilla kropp och sen ska jag lägga mig i ett varmt bad och pyssa om mig själv till tusen för imorgon är det paaaarteeey för fulla rullar, sjukt övertaggad haha, kommer bli awsome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!