just can´t get enouge

Heeeeej :) Solen är framme, lika så bikinin, slängde mig ut när den äntligen kom fram. Kanske ska erskänna att det är lite småkyligt när vindarna kommer men annars är det riktigt skönt. Måste ju ta vara på de solstrålar som går i sverige lixom. Men det slutar nog snart med att jag går in och tränar en timme eller så och sen går till solarieöarna istället, lite varmare där och ger kanske lite mer resultat haha. Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig på valborg, känns helt rätt med lite festivalkänsla under dagen då vi kommer hänga i parken från tio till 4-5? Kängor, jenasshorts, mina vita transparanta skjorta och min skinnryggsäck att förvara alkohoooolen. Ja, jag och millsen får väl mannekänga för varandra torsdagkväll och lösa våra ilandsproblem tillsammans. Känns som det är så sjukt mycke jag ska hinna med att göra innan vi drar. Imorgon flyttar vi och ska väl försöka hinna packa upp allt också så det inte ser ut som ett bombnedslag när vi kommer tillbaka och på fredag måste jaf förbi pappa och hämta en massa saker, förbi jobbet och hämta en massa saker, till systemet, packa till helgen och mitt upp i allt ska jag faktiskt träffa jocke för en sen lunch, ska vi kalla det dejt? ;) hihi. Ah, sen full rulle märker ni va :P Men det är awsome :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!