restaurangfest


Som vanligt slår jag igen ögonen när kameran åker fram, ingen aning om varför haha men det är jag och Sofie iaf :)

Tja! :) Igår var det somsagt party för fulla rullar! Simon kom och hämta mig Sarah och Sofie när vi slutade jobba så åkte vi hem till Sofie och började fixa oss. Locka hår och ena med det tredje. När vi efter många om och men var klara så korka vi upp och då kom Fanny, Ante och Alex också precis :) Och efter ett litet tag kom också Selver. Vi började med ölspel, massa musik och dans och fortsatte så hela kvällen tills det var dax att dra sig vidare till Pluto. Det var proppat där inne kan jag meddela, haha. Men det var kul för träffade på så många jag kände så hade jätte kul verkligen. Eller aa, jo men det var kul så länge det varade. Så brukar det ju vara haha ;) Sen gick jag, sofie och Fanny ut och hamnade av någon konstig anledning mitt på torget. Fanny snacka i telefon och jag och sofie körde vårt egna lilla raca med påskriset som stod så fint där mitt på torget. Alltså haha, jag har så störda bilder och heeeelt störd film på min iphone, har garvat sönder mig åt den idag! Sen åkte vi runt halva stan kändes det som men tillsut hamnade jag i allafall på Blåsbo hos pappa. Tog emot en aning att kliva upp idag kan jag säga men det gick. Sen upptäckte jag att jag hade Sarahs converse istället för mina och dom skorna är det storlek 35 på så när jag kom fram till jobbet hade jag fått två feta blåsor på vardera häl, satt fint. Så idag har jag haltat runt som en tok, plus att det känns som jag har benhinneflammation så från knäna och neråt är mina ben odugliga. Ska bli skönt att bara få lägga sig i soffan nu kan jag säga. På mitt springpass kom iaf Camilla in till stan så gick vi till Sara och kollade på lägenheten som vi ska bo i, i maj juni och juli. Den ligger på Gideonsberg vid giddegrillen så det är peeeeerfekt avstånd till jobbet. Fan vad skönt det ska bli att slippa pendla i sommar :) Sen gick vi tillbaka till jobbet och käkade mat och snacka med dom andra litegranna. Sen var det dax för jobb igen men som ni märker fick jag sluta tidigare idag igen, tack och bock så drog jag. Äckligt sliten just nu, ska dö i en solstol heeeeela veckan. På fredag drar vi antagligen till Adam i Uppsala och på lördag firar vi Valborg där med grabbarna och festar loss på kvällen på någon klubb. Blir alltså kvar i Uppis tills söndag då. Fina grejjor, vi hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!