skärtorsdag

HejHej :) Igår så åkte jag in till stan till klockan halv två då jag mötte upp Fanny utanför jobbet så gick vi dit och drack kaffe och satt och snacka med några andra och sådär :) Sen begav jag mig till Camilla när hon slutade jobbet så gick vi till gränden för en kaffe och lite skitsnack. Sen drog vi hem till Kolbäck och igårkväll kollade vi bara på film och chillade, väldigt skönt. Idag hade vi tänkt att sola men vädret tillåter ju inte riktigt det så vet inte riktigt vad i ska göra. Men det är bara skönt att vara ledig så jag klagar inte. Åker nog hem till Mammi och Sala ikväll tror jag för imorgon är det jobb igen i 4 dagar, ush tar emot att säga det men det ska faktiskt bli lite kul också. Längtar otroligt mycke till söndag då det blir party med tjejjerna igen, det var allt för länge sen nu tkr jag :) Kommer bli awsome! Vi hörs när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!