ställ mig inte i ett led, du får mig aldrig att stå still, jag fungerar inte då

Godmorgon, godmorgon :) Inte sovit så jäkla mycke inatt men jag är sjukt pigg i allafall, skönt :) Solen sken nyss men nu ser det ut att börja regna men det ska iallafall vara sol när jag slutar klockan två idag, annars strejkar jag och sätter på mig solbrillorna ändå. Pratade nyss med Camilla i telefon ett tag också, hon skrev "ska vi gå och ta en cigg" och med det menas att vi ska prata i telefon och röka, haha höjden av att det är socialt att röka. Idag på dagen vet jag faktiskt inte vem som jobbar men ikväll är det i allafall jag och Sarah och det ser jag fram emot :D! Nu ska jag sätta på mig kläder, jag sätter fan på mig det jag hade igår för det trivdes jag i och fick ju bara ha på mig det i en timme eller så haha. :) Men vi hörs hörrni!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!