Tänk vad lite sol kan göra :)

Jag uppe halv tio på en ledig dag? Det händer inte allt för ofta kan jag erskänna. Ställde klockan på halv nio för att ta vara på det mesta av dagen. Hörde att mamma skulle städa hela lägenheten idag efter jobbet eftersom dom åker till våran sommarstuga i helgen men jag vet hur trött hon är när hon kommer hem och jag ska bara gå hemma så då kan lika gärna jag göra det åt henne :) Och sen så måste jag packa en massa också, måste få med mig allt för vi åker ju till uppis på fredag och skulle vara skönt att inte behöva åka tillbaka för att hämta något jag glömt. Och helst av allt vill jag vara klar runt klockan halv 2 då solen kommer till balkongen (som jag hoppas på att den gör) och då ska jag lägga mig där och unna mig några timmar i solen. Åh blir helt nervig av att packa, man tror att det är lite saker man måste ta med när man ska ta med sina kläder och det nödvändigaste, my ass det är haha. Måste ringa Camilla senare för lite stöd haha.



På fredag kommer vi Adam :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!