there must be a reason why he´s so beautiful

Vakna vid halv tio idag, grymt. Eller Saris ringde och väckte mig faktiskt och fråga om jag kunde jobba men tacka faktiskt nej men sen snacka vi lite till så jag vaknade upp :) Pratade om söndag då det som alltid vid påsk är "restaurangfesten", som brukar vara den bästa av dom alla på året. Och nu när terassen är öppne på Pluto kan det väl inte bli så mycke bättre :) Vet inte vilka vi blir men förhoppningsvis tjejerna från jobbet i allafall! Ser fram emot det jätte mycke för det var ett tag sen jag träffade dom känns det som. Vi jobbar om varandra lite, och vissa jobbar inte alls (hihi). Jag jobbar i allafall hela helgen så det blir inte nå mer party förräns just söndag. Blir bra det :) Men what´s up med vädret idag då? Bara för att jag skrev att det fick regna till helgen haha, karma is a bitch. Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig och packa lite så drar jag in till Västerås och möter upp Camilla efter jobbet så får vi se om det blir en liten rundgång i stan eller om vi drar oss till kolbäck på en gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!